Priceline
Expedia.comUSD 112
Agoda.comUSD 143
Anmeldt 8. august 2020

Servitører med tyggegummi. Spurte ikke om hvordan vi ønsket entrecôte stekt. Garnityr var syke 3 stk cherrytomater. Pommes Anna 4 x 4 cm og 1 cm høy. Partner er melkeintolerant og fikk 3 stekte amadinepoteter. Nebbiolo rødvin var god. Dyrt!!

Takk, terjes_11
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Takk for besøket og tilbakemeldingen. Jeg skal videresende den til Roast, som er det tilbakemeldingen gjelder.

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Var i Bodø og skulle overnatte på Havet. Renslighet på rommet var skuffende. Det var skjeggstubber i vasken og såpekopp fra tidligere gjester. Frokosten var ikke noe spesielt. Det var ikke ferskt brød og i tillegg til mugg på tomaten. Savnet også et smil dra de som jobbet i resepsjonen. Hotellet har en fin beliggenhet og flott utsikt.

Takk, alilar01

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Din tilbakemelding er sendt til ledelsen.

Anmeldt 5. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Bodde her 3 netter. Hotellet ligger veldig sentralt og helt nede ved sjøen. God frokost og veldig hyggelig restaurant i toppetasjen. Nydelig utsikt. Veldig hyggelig personell, spesielt Celina i resepsjonen. Her bor vi gjerne igjen!

Takk, CathrineTravel

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 3. august 2020