Maria
3,0 av 5 boblerRenslighet
2,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Guest Services / Front OfficeScandic Havet, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 30. sep. 2020
Takk for besøket og tilbakemeldingen.
De kaffekanner og bestikk som er i frokostsalen byttes og rengjøres med jevne mellomrom, og igjen etter hver frokost.
Grunnet tidspress på vask av rom så har vi ikke muligheten til å gjøre det samme på rommene, derfor har Scandi sentralt bestemt at det skal ikke være vannkokere på rommene.
kr 1 786
3.3 km fra Scandic Havet
Bar/lounge
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 21. september 2020

Det er alltid så herlig å komme hit! Beste servicen på Scandichotell jeg har opplevd. Hyggelige ansatte, alltid ferdig oppgraderte rom, og frokosten er alltid super! Rommene er fine og store. Kjempefin utsikt enten det er inn mot byen eller ut mot havet! Gleder oss til neste opphold ❤️ Takk!

Takk, Kristine O
Vidar Thomas Endresen, Guest Services / Front Office på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Ses snart håper vi :)

Anmeldt 21. september 2020

Anmeldt 14. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020

Anmeldt 14. september 2020

Fin beliggenhet i byen og i utgangspunktet en fantastisk utsikt.

MEN: Vinduene var imidlertid så møkkete at det var vanskelig å se ut. Det var som om hele Bodø havn var i tåke. Når man har så flott utsikt over havnen fra rommet, så bør vinduene holdes rene. På vårt rom så det ut som tykk tåke gjennom vindu selv om solen skinte over Bodø. Det ødelegger hele opplevelsen av rommet. Her er det rom for forbedringer.

Opplevde også at de vi møtte i resepsjonen under oppholdet var veldig mutte og uten smil. Vi opptrådte høflig og klaget ikke under oppholdet. Der har Havet noe å lære fra andre Scandic hotel. Frem med smilet.

Takk, Dag1959

Takk for besøket og tilbakemeldingen.

Vasking av vindu som normalt skjer hver vår ble i år kansellert av kjente årsaker.

Beklager så mye at resepsjonen ikke levde opp til sin vanlige standard.

Anmeldt 29. august 2020

Veldig god beliggenhet på brygga Med havutsikt. Pene rom og store bad. Avslappende bar i øverste etasje med fantastisk utsikt. Vennlige og svært serviceinnstilt personale. God frokost med bredt utvalg

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, sir702

Kom gjerne igjen