Priceline
ScandicHotels.comUSD 146
FindHotelUSD 145
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Scandic Havet ligger helt perfekt i plassert ved kaia i Bodø. Det er kort vei til alt man kan ønske seg, til og med flyplassen.Utsikten er fantastisk og frokosten veldig bra. Sov godt i sengene her i tre dager.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, kirstenbirk
Vidar Thomas Endresen, Guest Services / Front Office på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2020

Kom gjerne igjen.

Anmeldt 28. september 2020

Middelmådig og relativt enkel standard på rom og i felles areal. Kaldt og lite hyggelig, men gode madrasser og fin utsikt for de som betaler for sjøutsikt og har rom høyt oppe i etasjene. Ingen vannkoker/kaffemulighet på rommet, noe som begrunnes med Covid-19 situasjonen. Veldig pussig begrunnelse da hotellet har stående kaffe-/vannkanner i fellesareal som alle kan benytte, samt at serveringsbestikk i frokostsal er for alle å ta på...

Takk, MarianneS1499
Vidar Thomas Endresen, Guest Services / Front Office på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Takk for besøket og tilbakemeldingen.
De kaffekanner og bestikk som er i frokostsalen byttes og rengjøres med jevne mellomrom, og igjen etter hver frokost.
Grunnet tidspress på vask av rom så har vi ikke muligheten til å gjøre det samme på rommene, derfor har Scandi sentralt bestemt at det skal ikke være vannkokere på rommene.

Anmeldt 21. september 2020

Det er alltid så herlig å komme hit! Beste servicen på Scandichotell jeg har opplevd. Hyggelige ansatte, alltid ferdig oppgraderte rom, og frokosten er alltid super! Rommene er fine og store. Kjempefin utsikt enten det er inn mot byen eller ut mot havet! Gleder oss til neste opphold ❤️ Takk!

Takk, hotellkos
Vidar Thomas Endresen, Guest Services / Front Office på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Ses snart håper vi :)

Anmeldt 21. september 2020

Anmeldt 14. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Vidar Thomas Endresen, Gjestetjenester/resepsjon på Scandic Havet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2020