ScandicHotels.comUSD 151
Anmeldt 27. juli 2021

Ankom seint, kl 0130, vi ringte kl 21 og gav beskjed om det. Så spurte vi om mat, fikk beskjed om at peppes pizza stengte 23, og at hotellet ikke hadde noe. Generelt lite vilje til å ordne noe. Ankom som sagt 21, og han i resepsjonen da var mer behjelpelig, fikk i hvertfall kjøpe baguetter som var der.. Ellers nydelig utsikt og pent hotell, litt kaotisk i frokostsalen under norsk fellesferie.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hkon2n
Anmeldt 25. juli 2021

Det har vært en fornøyelse og bo hos dere. Veldig hyggelige i resepsjonen og de som styrte med renholdet. Hadde med hund, men det var ingen hindring hos dere. Tusen takk for at vi fikk lov og overnatte hos dere :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, stianekeberg
Anmeldt 22. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 4 bodde her i 3 netter. Et veldig fint hotell med god frokost og fin utsikt. Ikke så bra rengjøring. Sengene ble ikke redd opp, og badet var ikke vasket. De klarte heller ikke å lage en kopp kaffe på døra til min mann da han hadde bursdag. Så ikke verdens beste service, men ellers bra. Ok treningsrom.

Romtips: Gatelading for El- bil rett i nærheten
Takk, trudei2021
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Flott utsikt til fjorden. Litt små rom, men ellers ok. Hotellet har ingen parkering, men relativt enkelt å finne gateparkering. Bra hotellfrokost. Jevnt over helt brukbart fornøyd med oppholdet og hadde fint kunnet bo her igjen.

Takk, morcinho