Booking.comUSD 136
TripadvisorUSD 136
ScandicHotels.comUSD 136
Anmeldt 1. august 2021

Bor her alltid når i Bodø og hadde nok en gang hjørnerom med utsikt. Bestilt litt større rom som alltid er godt å ha. Koselig å ta en øl oppe i baren med flott utsikt også.
Betjenning hyggelige. Frokosten var derimot litt kaotisk med mye folk. Tror ikke gjestene holdt de tidene de skulle da mye folk på den tiden vi kom og nesten litt ubehagelig tett ved buffetene.
Sees snart igjen!

Romtips: Høyt oppe og hjørnerom med utsikt.
Takk, irenesF9555HW
Anmeldt 1. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 30. juli 2021

Skittent hotell, lite utvalg, for lite mat. Gikk tom for flere ting under frokosten. En del av personale var lite serviceinnstilte. Mangler på rom/ødelagt inventar på rom. Finger og fotmerker på hele hotellet. Bærer preg av dårlig renhold over et lengre tidsrom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, espen988
Anmeldt 27. juli 2021

Ankom seint, kl 0130, vi ringte kl 21 og gav beskjed om det. Så spurte vi om mat, fikk beskjed om at peppes pizza stengte 23, og at hotellet ikke hadde noe. Generelt lite vilje til å ordne noe. Ankom som sagt 21, og han i resepsjonen da var mer behjelpelig, fikk i hvertfall kjøpe baguetter som var der.. Ellers nydelig utsikt og pent hotell, litt kaotisk i frokostsalen under norsk fellesferie.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hkon2n
Anmeldt 25. juli 2021

Det har vært en fornøyelse og bo hos dere. Veldig hyggelige i resepsjonen og de som styrte med renholdet. Hadde med hund, men det var ingen hindring hos dere. Tusen takk for at vi fikk lov og overnatte hos dere :)

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, stianekeberg