Priceline
ScandicHotels.comUSD 151
Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 4. august 2021

Hotell Havet er fint hotell å bo på. Vi har bodd der 8-10 ganger, så vi er generelt fornøyd. Vi bor alltid høyt opp mot sjøen. Er veldig fin utsikt og fine rom.

Betjeningen er veldig hyggelig og behjelpelig.

Treningsrommet er veldig dårlig utstyrt. Her er det et stort forbedringspotensiale.

Frokostsalen er alltid veldig full. Den er rett og slett for liten.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, bjojoha
Anmeldt 3. august 2021

Bra restaurant i 17. etg. God frokost, raske heiser. Legg gjerne på en hundrelapp og få superior rom. Flott utsikt. Også MÅ jeg skrive mere her siden det er et minimumskrav på 200 tegn, hvilket er ganske teit. Men da var det gjort. Kan anbefale HAVET!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, TerjeTime
Anmeldt 2. august 2021

Her er absolutt ingen covid smittetiltak under frokosten. Du får velge frokosttidspunkt ved innsjekk, men gjennomføringen er helt kaotisk. Ekstremt mye folk til frokost. Ingen styring av retning eller avstand i buffeten. Ingen bruk av munnbind. Alle tar på all mat og alt brød. Folk står i klynger og skjærer brød samtidig, mens alle tar på brødet med hendene. Tette køer på hele buffeten, ingen påpassing av ansatte. Bordene vaskes delvis mellom gjester (med en kjapp klut, ingen desinfisering). Store hauger med bestikk ligger midt på bordene. Dvs at når folk sitter på et to eller firmannsbord, og snakker vanlig, faller dråper med potensiell smitte ned på bestikket som de neste skal bruke. I tillegg forsynte både voksne og barn seg med bestikk her, med fingre som nettopp var slikket på for å fjerne matrester. Betjening ble gjort oppmerksom på dette, men forsto ikke problemstillingen. Dersom noen på hotellet, gjester eller ansatte, er smittet med covid-19, vil dette smitte til et stort antall gjester.

Takk, Anonym2100
Anmeldt 1. august 2021

Bor her alltid når i Bodø og hadde nok en gang hjørnerom med utsikt. Bestilt litt større rom som alltid er godt å ha. Koselig å ta en øl oppe i baren med flott utsikt også.
Betjenning hyggelige. Frokosten var derimot litt kaotisk med mye folk. Tror ikke gjestene holdt de tidene de skulle da mye folk på den tiden vi kom og nesten litt ubehagelig tett ved buffetene.
Sees snart igjen!

Romtips: Høyt oppe og hjørnerom med utsikt.
Takk, irenesF9555HW