Booking.comUSD 134
TripadvisorUSD 134
eDreams
Priceline
Anmeldt 10. august 2021

Ønsket ett stort rom for sosial samling av venner. Alt var perfekt, men det var mye vind og regn første natten. En luftlekkasje i vinduet som laget mye støy i den sterke vinden måtte eg tette med silikon etter første natten da de ikke hadde teknisk personell på jobb i helgen. Neste dag rant det vann ned i ett annet vindu. Rommet var kjølig og ikke mulig å få opp temperaturen selv om termostatene ble skrudd opp. Gjestene frøs. Et hotell jeg kan anbefale, men unngå øverste etasjer/suite dersom dårlig vær da det åpenbart er problemer med flere rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, SverreKnapstad
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell sentralt i Bodø. Fikk rom i 10 etg. Flott utsikt utover havna. Hyggelig betjening og frokostbuffet var standard Scandic. Det eneste jeg savnet var mulighet til å lage kaffe på rommet. Måtte ta heisen ned i resepsjonen for å hente kaffe. Rene rom.

Takk, JanAasnes
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er flott. Bra plassering og gode, rene rom. Booking og check-in var effektiv. Fant parkering like utenfor men ingen dedikert parkering til hotellet.
Frokosten var fullstendig kaos uten kontroll eller forsøk på smittevern og med smittevern så er heisene lite effektive når det er mange som skal opp og bed.

Romtips: Dårlig smittekontroll i frokostsalen
Takk, ToreS336
Anmeldt 8. august 2021

Bra hotell men ingen parkering tilknyttet hotellet. Fikk plass like ved, så det gikk jo fint! :) fikk rom i 5 etg med nydelig utsikt. Veldig fint rom med bra dekor! Helt kaos i frokostsalen, ingen koronatiltak og alt for mange folk på en plass. Fint med mye utvalg, men man blir tråkket på av folk som ikke bryr seg om avstand, dette ødela litt av opplevelsen men ellers flott hotell midt i sentrum med nydelig utsikt!

Takk, Dagayo
Anmeldt 4. august 2021