Booking.comUSD 134
eDreams
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og fint hotell med perfekt beliggenhet. Rommet var fint og smakfullt innredet .Rent og hyggelig med en flott utsikt mot havet. Resturanten i topp etasjen hadde en fin atmosfære. Jeg følte meg velkommen av hyggelig servitører. Kommer gjerne igjen

Takk, johannamariam
Anmeldt 10. august 2021

Ønsket ett stort rom for sosial samling av venner. Alt var perfekt, men det var mye vind og regn første natten. En luftlekkasje i vinduet som laget mye støy i den sterke vinden måtte eg tette med silikon etter første natten da de ikke hadde teknisk personell på jobb i helgen. Neste dag rant det vann ned i ett annet vindu. Rommet var kjølig og ikke mulig å få opp temperaturen selv om termostatene ble skrudd opp. Gjestene frøs. Et hotell jeg kan anbefale, men unngå øverste etasjer/suite dersom dårlig vær da det åpenbart er problemer med flere rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, SverreKnapstad
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell sentralt i Bodø. Fikk rom i 10 etg. Flott utsikt utover havna. Hyggelig betjening og frokostbuffet var standard Scandic. Det eneste jeg savnet var mulighet til å lage kaffe på rommet. Måtte ta heisen ned i resepsjonen for å hente kaffe. Rene rom.

Takk, JanAasnes
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hotellet er flott. Bra plassering og gode, rene rom. Booking og check-in var effektiv. Fant parkering like utenfor men ingen dedikert parkering til hotellet.
Frokosten var fullstendig kaos uten kontroll eller forsøk på smittevern og med smittevern så er heisene lite effektive når det er mange som skal opp og bed.

Romtips: Dårlig smittekontroll i frokostsalen
Takk, ToreS336