Booking.comUSD 122
ScandicHotels.comUSD 121
TripadvisorUSD 120
Anmeldt 30. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 24. august 2021

Kunne vært bedre extrasenger. Di knirket mye når man beveger seg. Ellers er det et topp hotell med en fantastisk god frokost. Nydelig utsikt da vi bodde i 16 etasje. Er et minus at hotellet ikke har parkering til gjestene sine.

Takk, Sten1970
Anmeldt 18. august 2021

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig og fint hotell med perfekt beliggenhet. Rommet var fint og smakfullt innredet .Rent og hyggelig med en flott utsikt mot havet. Resturanten i topp etasjen hadde en fin atmosfære. Jeg følte meg velkommen av hyggelig servitører. Kommer gjerne igjen

Takk, johannamariam
Anmeldt 10. august 2021

Ønsket ett stort rom for sosial samling av venner. Alt var perfekt, men det var mye vind og regn første natten. En luftlekkasje i vinduet som laget mye støy i den sterke vinden måtte eg tette med silikon etter første natten da de ikke hadde teknisk personell på jobb i helgen. Neste dag rant det vann ned i ett annet vindu. Rommet var kjølig og ikke mulig å få opp temperaturen selv om termostatene ble skrudd opp. Gjestene frøs. Et hotell jeg kan anbefale, men unngå øverste etasjer/suite dersom dårlig vær da det åpenbart er problemer med flere rom.

Takk, SverreKnapstad