Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 122
Anmeldt 9. september 2021

fint rom, med det vi trengte.
hyggelig personal, både ved ankomst og ellers
-god frokost, selv om den ene ikke kunne spise denne gangen
-sentral beliggenhet, rett ved glasshuset, og på kaia + i avstand til klinikker

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, XTrineN66
Anmeldt 6. september 2021

Kjempekoselig opphold med hyggelig og imøtekommende personale. Super fint hotellrom i 15 etasje. Veldig bra hotell frokost og restaurant. Kommer definitivt tilbake hit. Eneste minuset er at hotellet ikke har egen parkering utenfor hotell.

Takk, Anniken S
Anmeldt 31. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Det eneste som var bra var utsikten.
Var ikke godt nok vasket på rommet, brukte linser på gulvet, sengen var knekt og noen suspekte flekker litt varstans. Og en dobørdte som var knekt i to. Vi klagde til resepsjonen samtidigt som vi kom, de sa de skulle ta tak i dette neste dag, det skjedde ikke, klagde igjen, de beklagde og sa de nok en gang skulle fikse det. Det skedde ikke denne gang heller. Eller jo de redde opp senga og skifta 1 av to skitne håndkler. Det var ikke vannkoker eller noe på rommmet totalt strippet for alt. Vi booket Superior best view siden vi ønsket et litt bedre rom før våre 3 dager. De bare beklaget sig gjentatte ganger uten at det skjedde noe. Det enda vi fikk som plaster på såret var sen utsjekk til 250,-
Angående frukosten som forøvrig var veldig bra. Men manglet totalt Covid-19 restriksjoner. Her var det fotballstevne i byen og et godt gjeng med tenåringer i hela frukost buffén. Var så trangt at det var helt umulig og oprettholde 1 meters avstand. Ingen mulighet at få kjøpt noe mat før kl 18.00 og etter 21.30. Kun noen baguetter, lefser og frukt i resepsjon. Vi vil neppe bo på Scandic Havet igjen.

Takk, V1242MWjohannar
Anmeldt 30. august 2021