Booking.comUSD 121
ScandicHotels.comUSD 121
FindHotelUSD 121
Anmeldt 13. september 2021

Kalkunbacon er ikke bacon. Ellers alt bra. Frokost er det viktigste måltidet. Det som trekker ned her er vassen og lunken eggerøre med kalkunbacon.rommet service og alt annet var helt på topp. Synd det ble en dårlig start på dagen.

Takk, 879hjh1965
Anmeldt 10. september 2021

1. Sittegruppen i foajeen er skitten
2. Lenestol på rommet var skitten. Ble byttet etter klage. Denne var også "godt brukt"
3. Sengeputene på rommet vi bodde var "nedbrukte"
4. "Te/kaffemaskin på rommet" manglet. Dette ble begrunnet som corona tiltak. Tilgjengelig kaffe/te automat i resepsjonen fungerte i virkeligheten som en potensiell smittespreder
5, Kaffe/lunch og middagstilbudet i toppetasjen er stengt 2 dager i uken. Intet tilbud utover kaffeautomat og snacks i resepsjonen.
6. Ingen reserverte p-plasser for gjester

Takk, Johannesi20219
Anmeldt 9. september 2021

fint rom, med det vi trengte.
hyggelig personal, både ved ankomst og ellers
-god frokost, selv om den ene ikke kunne spise denne gangen
-sentral beliggenhet, rett ved glasshuset, og på kaia + i avstand til klinikker

Takk, XTrineN66
Anmeldt 6. september 2021

Kjempekoselig opphold med hyggelig og imøtekommende personale. Super fint hotellrom i 15 etasje. Veldig bra hotell frokost og restaurant. Kommer definitivt tilbake hit. Eneste minuset er at hotellet ikke har egen parkering utenfor hotell.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Anniken S
Anmeldt 31. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com