“Bra med utvalg for interesserte ”
Anmeldelse av Norsk luftfartsmuseum

Norsk luftfartsmuseum
Vurdert som nr. 2 av 37 ting å gjøre i Bodø
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Et fint sted å slå ihjel tid før man flyr videre fra Bodø med krigshistorie og diverse fly for de rette interesserte
Anbefales

Takk, KimT1560

Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Hele den sivile delen var stengt på grunn av ombygging. Prisen var den samme :-(
Resten av museet er meget bra og absolutt verdt et besøk.
Eneste ønske kunne vært litt bedre lys i den store utstillingshallen.

Desserten var når vi på slutten gikk opp i det gamle kontrolltårnet og fikk med oss 4 stk F16 i low-pass over flystripa.

Takk, Stein K
Anmeldt 1. august 2016

Denne dagen hadde vi bestemt oss for museet. En plakat utenfor beklaget støy pga ombygging. Da vi betalte for besøket ble det gjort oppmerksom på at halve museet var helt stengt! Den sivile delen var under ombygging. Men prisen var den samme!?
Vi brukte 1 1/2 time på den militære , mye spennende. Anbefaler å følge guide!

Takk, JAN R
Luftfartsmuseum1, Markedsavdelingen på Norsk luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2016

Hei Jan,
Takk for at du la igjen en review av oss her på Tripadvisor. Beklager at den sivile utstillingen var stengt pga ombygging da dere var her, men vi håper dere hadde et flott besøk likevel. Dere må gjerne komme igjen når vi åpner den helt nye sivile utstillingen i desember.
Beste hilsen fra oss på Norsk Luftfartsmuseum

Anmeldt 1. august 2016

Utrolig artig museum, med gode innslag. Da vi var der hadde de også en bjørneutstilling med seminarer i tillegg til flyutstillingen. Gøy plass for de voksne og barna.

Takk, Øyvind S
Luftfartsmuseum1, Markedsavdelingen på Norsk luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2016

Så gøy å høre at dere hadde et flott besøk hos oss, Øyvind. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en liten review her på Tripadvisor. Velkommen igjen! Best hilsen fra alle oss på Norsk Luftfartsmuseum.

Les flere anmeldelser
Anmeldt 28. juli 2016

Museet er delt i to. En sivil del og en militær del. ( I samme museet). Formen på bygget sett fra luften ser ut som en propell - og en avdeling i hvert blad. Oppdateres jevnlig litt. Fint å gå rundt. Kan følge en rute, men kan også vandre fritt. Noe å prøve på for barn og voksne innimellom. Litt du kan eksperimentere på - (luft og aerodynamikk) Små filmsnutter, mange små montere og utstillinger - og mange fly. Litt dyr kafe. Souvenirbutikk og flysimulator mot betaling. Stillig kontrolltårn på toppen som gir 360 graders utsikt. Meget verdt et besøk! Har vært innom flere ganger i året de siste fem årene.

Takk, scuba1976

Veldig hyggelig å høre at du trives så godt ved museet. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en informativ anmeldelse av museet. Det setter vi stor pris på. Ser frem til å se deg på besøk igjen! Best hilsen fra alle oss på Norsk Luftfartsmuseum.

Reisende som så på Norsk luftfartsmuseum, så også på

Har du vært i Norsk luftfartsmuseum? Del dine erfaringer!