“Noe amputert museumsopplevelse”

Norsk luftfartsmuseum
Vurdert som nr. 2 av 37 ting å gjøre i Bodø
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 23. august 2016

Da vi var der, drev man og endret den sivile delen av museet, som da var utilgjengelig.
Ellers var det svært mye interessant å se på.

Takk, pegja

Anmeldt 14. august 2016 via mobile enheter

Et fint sted å slå ihjel tid før man flyr videre fra Bodø med krigshistorie og diverse fly for de rette interesserte
Anbefales

Takk, KimT1560
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Hele den sivile delen var stengt på grunn av ombygging. Prisen var den samme :-(
Resten av museet er meget bra og absolutt verdt et besøk.
Eneste ønske kunne vært litt bedre lys i den store utstillingshallen.

Desserten var når vi på slutten gikk opp i det gamle kontrolltårnet og fikk med oss 4 stk F16 i low-pass over flystripa.

Takk, Stein K
Anmeldt 1. august 2016

Denne dagen hadde vi bestemt oss for museet. En plakat utenfor beklaget støy pga ombygging. Da vi betalte for besøket ble det gjort oppmerksom på at halve museet var helt stengt! Den sivile delen var under ombygging. Men prisen var den samme!?
Vi brukte 1 1/2 time på den militære , mye spennende. Anbefaler å følge guide!

Takk, JAN R
Luftfartsmuseum1, Markedsavdelingen på Norsk luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2016

Hei Jan,
Takk for at du la igjen en review av oss her på Tripadvisor. Beklager at den sivile utstillingen var stengt pga ombygging da dere var her, men vi håper dere hadde et flott besøk likevel. Dere må gjerne komme igjen når vi åpner den helt nye sivile utstillingen i desember.
Beste hilsen fra oss på Norsk Luftfartsmuseum

Les flere anmeldelser
Anmeldt 1. august 2016

Utrolig artig museum, med gode innslag. Da vi var der hadde de også en bjørneutstilling med seminarer i tillegg til flyutstillingen. Gøy plass for de voksne og barna.

Takk, Øyvind S
Luftfartsmuseum1, Markedsavdelingen på Norsk luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2016

Så gøy å høre at dere hadde et flott besøk hos oss, Øyvind. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en liten review her på Tripadvisor. Velkommen igjen! Best hilsen fra alle oss på Norsk Luftfartsmuseum.

Reisende som så på Norsk luftfartsmuseum, så også på

Har du vært i Norsk luftfartsmuseum? Del dine erfaringer!