“Topp!”

Norsk luftfartsmuseum
Vurdert som nr. 2 av 63 ting å gjøre i Bodø
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 1 oktober 2016 via mobile enheter

Flott museum som både er interresant og spennende!

Skal du til Bodø, er et besøk på flymuseet noe du bare MÅ få med deg!

1  Takk, kosh110

Anmeldt 8 september 2016

Den militære delen var bra - godt dekket og noen virkelig god deler. Dessverre var den sivile delen under ombygging så jeg fikk et totalinntrykk av "tilbudet".

Takk, 301Finn_S
Anmeldt 31 august 2016

Romslig med god plass til både enslige og grupper. Servicen er god . Mat og drikke kan anbefales. Samtidig har dere mulighet til å besøke museet som har mange spennende opplevelser.

Takk, Anne T
Anmeldt 23 august 2016

Da vi var der, drev man og endret den sivile delen av museet, som da var utilgjengelig.
Ellers var det svært mye interessant å se på.

Takk, pegja
Anmeldt 14 august 2016 via mobile enheter

Et fint sted å slå ihjel tid før man flyr videre fra Bodø med krigshistorie og diverse fly for de rette interesserte
Anbefales

Takk, Kim T

Reisende som så på Norsk luftfartsmuseum, så også på

Har du vært i Norsk luftfartsmuseum? Del dine erfaringer!