“Artig museum ”

Norsk luftfartsmuseum
Vurdert som nr. 2 av 63 ting å gjøre i Bodø
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

Hvis man har et snev av historieinteresse eller mer passer dette museet. Stort, oversiktlig og masse fly å se på. Eneste minuset var at den sivile delen av museet var stengt pga oppussing. Passer for både små og store barn.

Takk, Torhild1980

Anmeldt 9 november 2016

Et spennende og lærerikt museum i Bodø:) Mye bilder og informasjon fra krigstida. En bør bruke mer en en dag for å få med seg alle utstillingene :)

Takk, 1966Elisabeth
Anmeldt 5 november 2016

Jeg så bare den militære delen, sivil luftfart var under ombygging. Den sivile skulle være klar desember 16.

Takk, elwahlst
Anmeldt 10 oktober 2016 via mobile enheter

Det ble et svært interessant besøk. I utgangspunktet bare litt utfylling av tid. Et besøk der vil jeg anbefale.

Takk, Arnt L
Anmeldt 1 oktober 2016 via mobile enheter

Flott museum som både er interresant og spennende!

Skal du til Bodø, er et besøk på flymuseet noe du bare MÅ få med deg!

1  Takk, kosh110

Reisende som så på Norsk luftfartsmuseum, så også på

Har du vært i Norsk luftfartsmuseum? Del dine erfaringer!