Ulike måter å oppleve Norsk Luftfartsmuseum på
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Superspennende museum for både voksne og barn. Vi hadde beregnet litt dårlig tid, hadde bare 2 timer til rådighet, dette var litt knapt.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, moniithe
Elisabeth L, Salg og markedsavd. på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anmeldelse. Velkommen tilbake på besøk. :)

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Interresant museum med mye historie. Fikk ikke helt tak i løypa som burde følges, men fikk med oss mye. Veldig mye informasjon.
Nystekte vafler i kafeen var veldig godt!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Margaret S

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Første gang men må tilbake. Tar tid å se gjennom alt dette men det var såennende og verd et nytt besøk.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, PerTore

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Spesiell plass. Spennende og gå og se. Fantastisk laga.Men har man vært dær 1 gang så er det igrunn nok. Grei cafe men dyr.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, vigdis64
NLMarketing, Marketing and Sales på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juni 2020

Takk for besøket og tilbakemeldingen din.
Velkommen tilbake ved en senere anledning. :)
Hilsen oss ved Norsk Luftfartsmuseum

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse for store og små. Mye å se, og jeg skulle ønske vi hadde bedre tid til å få med oss alt. Kafeen var dog litt trist og skuffende - men det barn jo ikke derfor vi var der :)

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, IdaKristin88
Elisabeth L, Marketing and Sales på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. :)
Hilsen alle oss ved Norsk Luftfartsmuseum