Ulike måter å oppleve Norsk Luftfartsmuseum på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God parkering med 3 timer gratis, dette er tilstrekkelig for et besøk. Museum er delt inn i to fysiske hoveddeler. Veldig bra oppbygd med god pedagogisk form. I forhold til andre (krigs)museumer i Norge, har dette svært mye innhold omkring dette delemnet.

Det brukes gode forklaringer, og elementer som gir besøkende aha-opplevelser i ny kunnskap.

Vi brukte to timer i museumet (1 voksen + 13 åring). Dette var tilstrekkelig tid.

Anbefales, og er nyttig og viktig å gi til eldre barn/ungdom.

1  Takk, THLYYN
Elisabeth L, Salg og markedsavd. på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anmeldelse. Velkommen tilbake på besøk. :)

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Fikk bare 1,5 timer på museumet siden de stenger allerede kl. 16:00. Det er for kort tid på et så stort og omfattende museum.
Imponerende utstillinger med detaljerte forklaringer både på den sivile og den millitære delen. Humoristisk fremstilt noen ganger og andre ganger nøkternt. Veldig lærerikt og gir nasjonalstolthet.

Takk, Magne G

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Superspennende museum for både voksne og barn. Vi hadde beregnet litt dårlig tid, hadde bare 2 timer til rådighet, dette var litt knapt.

1  Takk, moniithe
Elisabeth L, Salg og markedsavd. på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Interresant museum med mye historie. Fikk ikke helt tak i løypa som burde følges, men fikk med oss mye. Veldig mye informasjon.
Nystekte vafler i kafeen var veldig godt!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Margaret S

Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Første gang men må tilbake. Tar tid å se gjennom alt dette men det var såennende og verd et nytt besøk.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, PerTore