Elsykkel guidet bysightseeing

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Norsk Luftfartsmuseum på
Anmeldt 26. juli 2021

Kjekt museum med masse historie. Ha god tid og ikkje ta med nokon som ikkje er teknisk interessert. Ein sivil del og ein militær del – den siste var best.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Trehar
Elisabeth L, Markedsavdelingen på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anmeldelse. Velkommen tilbake på besøk ved en senere anledning. :)

Anmeldt 7. juni 2021

En flott samling av ulike fly, samt objekter relatert til så vel sivil luftfart som militær flyvning. Foretrekker den militære delen, da denne har flere interessante objekter. Absolutt verdt et besøk.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Pål K
Elisabeth L, Markedsavdelingen på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2021

Anmeldt 14. mai 2021 via mobile enheter

Eg likte best delen om historien til Braathens safe, SAS og charterselskapene. Nostalgi for ein ex Braathens ansatt og sjå det gamle Braathens flyet og bilder og gamle uniformer.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, fromN0rway

Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Spennende med fine videoer, mye å se og ta på! Hyggelig personal! Verdt å få med seg hvis man er i Bodø.

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, 112marianneh
Elisabeth L, Salg og markedsavd. på Norsk Luftfartsmuseum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. desember 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og anmeldelse. Velkommen tilbake på besøk. :)

Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Stort utvalg av fly, helikopter og andre flyrelevante gjenstander. Vi brukte nesten tre timer her, og tiden gikk fort.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, KetilHveding