“God pizza, rause porsjoner”

Orion Pizza Restaurant AS
Vurdert som nr. 8 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

God pizza, rause porsjoner og lave priser. Veldig hyggelig og effektiv betjening. Lokalene ligger i gateplan v relativt tett trafikkert vei, uten utsikt noe som reduserer opplevelsen litt.

1  Takk, vespa2018

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Jeg søkte et sted i Bodø med mange store retter og ble anbefalt Orion. Det er spesielt for pizza, men jeg spiste flere sndre svært gode retter. Opmerksomme gjestfrie servitører sørger for effektivitet. Mange lokale gjester tyder på et populært sted. Har mye forskjellig på menyen

Takk, Petter E
Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Svært bra pizza og hyggelige priservi spiste stor pizza nr.20 og nr. 26, nr. 26 anbefales særskilt; med det flotte navnet Bodø spesial vi var fem voksne og bestilte bord, fikk sitte oppe. Ikke forvent deg luksus og sjøutsikt, da er ikke dette stedet. Her er en av de beste hvitvinene satt som rødvin, så gå inn med en raus innstilling. Og bli fornøyd

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 2anneliv
Anmeldt 26. april 2020

Utrolig god mat. Spiste en god kjøttretter. Store porsjoner. Trivelig betjening. Sentral beliggenhet. Kommer gjerne tilbake. Vært å spist der flere ganger tidligere. Anbefaler andre å spise der.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Steinar29
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Service er di helt fantastisk på. Maten er veldig opp og ned desv. Alt etter som hvilken kokk. Pizzaen mye bedre før, sprø bunn og fantastisk smak men desv i det siste har den blitt hard og tam. Biffsnadder smakløs. Synd da det er helt grei pris og upåklagelig service. Håper di gjør noe med kritikken og kommer sæ opp igjen matmessig.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, vigdis64

Reisende som så på Orion Pizza Restaurant AS, så også på

Har du vært i Orion Pizza Restaurant AS? Del dine erfaringer!