“God opplevelse og kan anbefales”

Orion Pizza Restaurant AS
Vurdert som nr. 11 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God mat og grei service. Vi var på utkikk etter middag og ble ikke skuffet. Maten var god på smak. Ble litt venting, men ikke unødvendig lang ventetid, og det selv om det var full restaurant. Vi hadde en vegetarianer med oss noe som gikk kjempebra da det var mye utvalg for hun også. Det som trakk litt ned på opplevelsen var at det var ikke så koselig. Veldig enkelt og ikke så koselig som gjorde atmosfæren litt stresset. De ansatte var hyggelig, men litt kort, dette kom sikkert av at de hadde det travelt. Alt i alt en god opplevelse med god mat!

Takk, trudesteiro

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Godt utvalg på menyen og maten var god. Hyggelig betjening og gode priser- så kan absolutt anbefale stedet. Reint og enkel standard. Stedet var helt uten sjarm og kos, men de som jobbet der var hyggelige og oppveier for mangel på sjarm i lokalene

Takk, Britba
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste pizza på stedet på vår rundtur i nord Norge, og drt vsr hod mst og service på dette stedet. Fint og rent lokale. De hsr også annen tupe mat enn pizza.

Takk, John_Moen
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

God mat og god service, hyggelig betjening og greit m corona-anbefalinger av avstand i lokalet og mellom gjester. Anbefales.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Bente1959
Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

Dette var koselig å mega godt ++++++++++ anbefaler dette stedet på dette stedet på det høyeste ja pizza og pasta carbonara

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 792kennethj

Reisende som så på Orion Pizza Restaurant AS, så også på

Har du vært i Orion Pizza Restaurant AS? Del dine erfaringer!