“Forventet mer”
Anmeldelse av Brygghuset

Brygghuset
Vurdert som nr. 61 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi stakk innom for middag. Det ble fish and chips og chilli con carne.
Fisken var grei. Chipsen var kald og understekt. Fint lite chilli i chillien...
Vil nok prøve et annet sted neste gang vi skal spise. For kaffe og en pils, greit nok.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Hcjekk

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

God mat og drikke, god service, raske til å servere. Kult interiør, artig stil ! Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Monica S
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Kjedelig og trangt interiør. Det ser ut som de er mest interessert i å selge kioskvarer. Svært trangt hvis du ikke får en bås...
Bør oppgradere tv- programpakken, slik at de kan vise aktuelle fotballkamper.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 195kd
Anmeldt 28. februar 2018 via mobile enheter

Stedet har ro og sjarme. Du sitter godt og det er jo det ved gate 14/15 der... øl og annet får du tak i, men litt liten meny. Jeg spiste Fish’n Chips og det var helt greit. Med små justeringer blir dette ratt en 4’er fra meg, men dere må gidde litt mer. Og det er jo en ikke alt for spennende øl-meny da... stå på!!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Opplevelsespioneren
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Null kontroll med bestillingen. Andre gang jeg er her og mønsteret er likt. Servitøren flyr rundt og gjetter på hva de enkelte har bestilt. To personer bestilte likt, maten kom med 20 minutters mellomrom. Det virker som om at maten lages i et annet lokale enn restauranten da den bæres en runde igjennom flyplassen før den serveres. Håpløst, ikke bestill om du har mindre enn en time til boarding.

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, Fredrikwo

Reisende som så på Brygghuset, så også på

Har du vært i Brygghuset? Del dine erfaringer!