“Jentekveld”

Roast Restaurant og Bar Bodø
Vurdert som nr. 13 av 68 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Grill
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Var her en søndag sammen med min venninne, vi skulle ut å kose oss med litt god mat og drikke. Vi startet med noen cocktails i baren fra deres egen lagde meny - disse var veldig gode.
Vi ble senere vist inn i restauranten hvor vi fikk velge av de bordene som var ledige, noe som var hyggelig!

Servitøren vår tok jakkene våre og ga oss menyer. Vi bestilte en forrett og en hovedrett, samt drikke til forretten.
Servitøren kom tilbake og meddelte at de dessverre ikke hadde den drikken vi bestilte til forretten, men tilbudte noe annet som var like bra. Etter en god stund kom servitøren med hovedrettene våre, noe som gjorde oss litt forvirret ettersom vi fortsatt ventet på hver vår forrett. Dette ble litt minus i boken, Men siden vi begge selv jobber i bransjen, og Har forståelse for at ting kan glemmes så bestemte vi oss for å la det ligge ( selv om det ikke var travelt) servitøren var veldig fokusert på å gi god service, så her må forretten ha blitt glemt i den anledning, så ikke det verste selv om vi gledet oss til denne. Hovedretten var god, kjøttet var stekt akkurat som bestilt. Vi hadde en enkel lett og deilig dessert og et par cocktails til før vi avsluttet kvelden. Alt i alt: god mat, god drikke og god service!

Takk, Partyblooper D

Anmeldt 12. oktober 2017 via mobile enheter

Restauranten har en unik beliggenhet med utsikt 360 grader. Har besøkt den noen ganger nå med varierende opplevelse. I dag leverte Roast på et helt Ok nivå. 5 stjerner på TA skal være ekstraordinært og det var dagens opplevelse ikke. Dog kunne jeg gitt 4 stjerner pga svært velsmakende mat. Kudos til kokkene!! Service er ikke helt på topp, tok lang tid og 2 purringer før vi fikk vin, tok lang tid å lage for-drink. Alt i alt, midt på treet. Men gir meg ikke å vil prøve igjen snart, da jeg håper restauranten lykkes i framtiden. For gærnt med en så flott restaurant uren ypperlig service

Takk, Ole L
Anmeldt 8. oktober 2017 via mobile enheter

Restaurant i 17 etg på toppen av Scandic hotell midt i Bodø sentrum. Bordsetting rundt nesten hele bygget. Kelner viser deg kjapt til bordet. Vi spiste kun dessert. Fantastisk komponert dessert. Smaksopplevelse. Kaffen var ikke noe særlig. Anbefaler desserten Pin-up.

Takk, Bjorn E
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

God mat og flott utsikt! Dog følte jeg at jeg betalte mer for utsikten (som jeg også hadde på mitt rom i 16 etg) enn for service og mat. Service var under middels. Betjeningen virket uerfarne og opplevelsen var upersonlig.

Takk, GlobePilot
Anmeldt 25. september 2017

I 17 etage ,med en utsikt over Bodø NeXT to none meget bra ,men skal man ha det beste bordet må man bestille i god tid ,det er meget populært.menyen utrolig bra høy kvalitet og tillaget fra meget fine råvarer,et stort pluss for barnevennlighet der man kunne sette sammen meny for barn etter ønske smak ,mat og servering meget høy kvalitet.

Takk, finn h

Reisende som så på Roast Restaurant og Bar Bodø, så også på

Har du vært i Roast Restaurant og Bar Bodø? Del dine erfaringer!