“Svak meny, høye priser”

20:00
Vurdert som nr. 15 av 74 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Grill
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Svært tynn meny med svak bredde i utvalget. Maten er oversauset og råvarene godt gjemt. Pris vs. kvalitet er svært ubalansert.
Vinglass serveres som halve glass.
Fin utsikt, god dessert.

Takk, Torstj

Anmeldt 19. januar 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet i toppetasjen på hotell Havet. Nydelig utsikt over byen. Kamskjell til forrett, smaksmessig sånn midt på treet. Lammecarré, veldig god og perfekt stekt. Piggvaren aldeles fortreffelig. Fikk smake på 2 forskjellige viner før bestilling, noe kanskje andre restauranter også burde tilby. Anbefaler denne restauranten.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, kgst2018
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Dette skal være den værste lunch æ har vært på.Vi var 4 stk som dro på jobb lunch og vi alle blei kjempeskuffet. Elendig. Kosta masse penger, men vi måtte vente lenge på påfyll av mat og noen ting blei aldri på fylt. Elendig Servise. Synd da lokalene er flotte og beliggenhet fantastisk. Du kunne ha gjort dette såååå masse bedre.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Vi skulle ha en tre-retters meny i vårt selskap på 10 personer. Kelneren var lite observant og ga vårt bord for lite oppfølging med f.eks. Drikkebestillinger underveis... når vi fikk forretten var den ikke fersk, men hadde tydeligvis ligget i kjøleskapet lenge slik at alt var slaps og dvask. Hovedretten var helt grei, men litt kjedelig mtp hvor mye man betaler. Desserten var helt forferdelig med syltede raspet gulrot i en blomsterpotte.
Vi bestilte en flaske rødvin og kelneren hadde åpnet denne før han kom til bordet med den (ikke holdbart). Jeg bestilte en espressomartini til desserten, men fikk den ikke i tide. Når espressomartinien endelig kom så var den vassen, som om det var traktekaffe og ikke espresso. Alt i alt dårlig verdi for pengene der altså...

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, danielkJ6891VY
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Skulle bestille 4drinker til 540kr. Va ikke det vi bestilte, måtte be om nye. Virker ikke som de vet va det holder på med!!!

Dato for besøk: desember 2019
Takk, miamT2986JI

Reisende som så på Roast Restaurant og Bar Bodo, så også på

Har du vært i Roast Restaurant og Bar Bodo? Del dine erfaringer!