“En grei matopplevelse”

Roast Restaurant og Bar Bodo
Vurdert som nr. 16 av 79 Restauranter i Bodø
Kjøkken: Grill
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fint lokale med god utsikt over Bodø by! Blåskjell til forrett anbefales. Utrolig god svinekjake og en helt ok burger. Personalet var imøtekommende og hyggelige, men vi savnet serviceinnstillingen. Ingen kom til bordet for å følge opp at maten var i orden og vi måtte selv spørre etter dessertmeny en god stund etter at tallerkene våre ble hentet. Desserten trekker mest ned på besøket, da vi ble servert en nokså smeltet sorbet og en altfor tynn creme brulee. Kan vel sammenlignes med kald vaniljesaus. Smaken var riktignok god.

Takk, Crobbiins

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig betjening og plassert ved bord midt i restauranten. Vi bestilte blåskjell, hamburger og piggvar, alt smakte helt ok. Bestilte et glass chardonay som var passé. Så glemte de vår aperol spritz. Utsikten var kjempefin og maten var helt ok. Roast fremsto for oss som en helt vanlig hotellrestaurant, men med kjempefin utsikt fra 17 etasje på Scandic hotell havet i Bodø.

Takk, PST861
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Besøkte baren en kveld. Bestilte Aperol Spritz som kun var middels. Utsikten derimot er førsteklasses, denne er verdt et besøk alene. Så kan man ta en drink og nyte den samtidig.

1  Takk, ztig65
Anmeldt 8. desember 2020

Roast har god mat og koselige lokaler.
Men. Det hjelper lite når de gjør seg utilgjengelige.

I år har jeg ved flere tilfeller opplevd at det er vanskelig å finne korrekt informasjon om restaurantens åpningstider. De som restaurantens facebookside har vært ulik de som ligger på Google og på Scandic sin nettside.
I Mars stengte de uten å informere om det i sine kommunikasjonskanaler.
I sommer hadde de stengt på et tidspunkt det på nettsidene og facebook sto det skulle være åpent. Noe jeg ble informert om da jeg sto i resepsjonen og spurte hvorfor heisen ikke gikk opp til øverste etasje.
I dag står det på Scandic at de har midlertidig stengt, med åpningstidene "man-lør 18:00-22:00, søn stengt". På Facebook er det siste innlegget om at de har stengt hver mandag inntil videre. En telefon til hotellet fortalte at restauranten har midlertidig stengt alle dager.

Det er greit at korona gjør at Roast må ha stengt innimellom. Det har jeg full forståelse for. Men jeg kan ikke annet enn å rangere Roast dårlig som følge av gjentagende misvisende markedsføring.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, maolme
Anmeldt 21. november 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Spiste grillet tørrfisk, som var helt fantastisk. Betjeningen kunne absolutt vært mer på, satt lenge å ventet på å få betale, gikk tilslutt å lette etter betjening, men tok flere minutter før vi i det hele tatt fant noen. Men alt i alt en god opplevelse.

Dato for besøk: november 2020
Takk, theasommers

Reisende som så på Roast Restaurant og Bar Bodo, så også på

Har du vært i Roast Restaurant og Bar Bodo? Del dine erfaringer!