Konsert med Kari Bremnes

Utrolig flott konserthall og aldeles fantastisk akustikk. Meget gode sitteplasser og selvsagt en... les mer

Anmeldt 5. desember 2018
420finnl
Bodø, Norge
Fantastisk lydopplevelse på konser

Bygget er nytt,med moderne fasiliteter med små barområder,og en bra restaurant . Gode... les mer

Anmeldt 16. april 2017
Tor-Arne S
Bodø, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Arctic Coastal Walk
5 anmeldelser
Anmeldt 16. april 2017

Gode garderobeforhold. Enkle rømningsveier ved brann

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Tor-Arne S
Anmeldt 4. september 2016 via mobile enheter

En arkitektur som overrasker og imponerer. Konsertsaler med en vidunderlig akustikk som er velegnet til både konserter og teaterfremføringer. Vennlig betjening og et rikt utvalg av opplevelser gjør dette til et attraktivt sted!

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, Elisabeth E
Anmeldt 18. februar 2016

Dette konserthuset må bare oppleves. Har vært der på flere konserter, klassisk, sang, teater og jazz. Utrolig bra!

Dato for opplevelse: februar 2016
1  Takk, Eiolf L
Anmeldt 24. november 2015

Stormen konserthus er moderne, effektivt og meget godt utformet. Lydkvaliteten er god, service og inngang, samt bevertning fungerer godt. Alt i alt en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: november 2015
1  Takk, FrankRKH
Anmeldt 28. april 2015

Første møte med Bodøs nye og lekre konserthus var en konsert med Highasakite, deretter fulgte vi på med Ole Edvard Antonsen, Bugge Wesseltoft, Halvdan Sivertsen, Jan Garbarek, Kari Bremnes osv. Programmet har så langt vært ypperlig. Vi har testet ut både amfi og balkonger og oppdaget at lyden er utmerket og utsikten flott på de fleste plasser, med unntak av utsikten fra sidebalkongene på balkong 2.Unngå dem, om du kan! Vi testet også ut en operakafe i lille sal. Det var også meget vellykket! Konserthuset har hyggelige barområder, som åpner i god tid før konsertene starter. Det liker vi.

Dato for opplevelse: mars 2015
1  Takk, M780