“Trivelig.”
Anmeldelse av Valhalla Gastropub - STENGT

Valhalla Gastropub
Anmeldt 14. november 2018

En flott plass å se fotball på, mange og lett tilgjengelige skjermer, god mat og drikke, hyggelig personale, god service

Takk, Waljan58

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Norges beste plass for å se sport uten tvil. Her har de fått det til i Bodø . God mat og drikke og en fantastisk gjennomført plass . Anbefales

Takk, 881geirp
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Jeg spiste en burger som var meget god. Lite folk der når jeg var der, men det var greit for min del.

Takk, Ingemund E
Anmeldt 15. mars 2018 via mobile enheter

Sportsbar med alle rettigheter. Har og en del av restauranten som er "sportsfri" så lenge der ikke er store kamper som går.
Man finner noe for enhver smak på menyen. Og har sannsynligvis en av bodøs beste burgere

Dato for besøk: mars 2018
Takk, ovelunde
Anmeldt 10. mars 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt Smith’s som den beste plassen å se fotball på i Bodø, bra pub! Ikke three Lions nivå selvsagt men bra! Prøvde ikke maten...

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VidarTB