“Alt som det skulle”

Vurdert som nr. 18 av 68 Restauranter i Bodø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Alt var bra og etter bestillingen. Hyggelig personalet.
Sausen og grønnsakene var varme. Big Horn potetene var sprø og gode.

Takk, magnus143

Anmeldt 22. juni 2018

Da vi kom hjem luktet det mat og stekelukt av både oss og klærne våre. Lignende har vi bare opplevd på bensinstasjoner der det stekes over en lav sko.
Maten var grei, men ikke noe mer. Entrecoten hadde alt for mye fett, og maten var ikke varm nok. Det var også dyrt.

Takk, Lise B
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Ikke akkurat noe å skryte av.
Fikk riktig nok maten raskt, men det er jo greit at den har rukket å bli varm.
Kald saus, kald soppstuing og lunkne å vassne stekte poteter.
Da hjelper det lite med en god biff.
Desserten (mango sorbet) var forøvrig veldig god

Takk, PGS1983
Anmeldt 19. februar 2018 via mobile enheter

Alt for lite krydder i maten. Men helt greit. Synes BH har tapt seg siste årene. 1400 kr for 4 pers var det ikke verdt...

Takk, gunnj2017
Anmeldt 2. februar 2018 via mobile enheter

Dro hit på en torsdag sammen med min samboer, vi er ofte innom bighorn når vi er i bodø. Koselige lokaler,med et lunt preg. Servicen er helt fantastisk! Så trivelige dem som jobber der. Vi spiser biffene våre rå så vi var spent, men dette er den beste biffen jeg har fått servert ute, den var så mør og perfekt stekt! Tilbehøret var også fantastisk godt, de har og et godt vinkart med viner som passer godt til kjøtt. En kjempe bra matopplevelse, disse vet hva de holder på med :)

ANBEFALES PÅ DET STERKESTE :-)

Prisene er veldig overkommelig

Takk, Catskoga

Reisende som så på Big Horn Steak House Bodø, så også på

Har du vært i Big Horn Steak House Bodø? Del dine erfaringer!