“Tok lang tid, fikk kald mat..”
Anmeldelse av Big Horn Steak House Bodø - STENGT

Big Horn Steak House Bodø
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Dro dit i anledning en bursdagsfeiring, og vi var en del som skulle ha mat. Det endte opp med at mange av oss fikk kald mat og når noen tok dette opp med servitør, ble vi ikke tatt helt
på alvor.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, grootnissen

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Middag sammen med fruen og sønnen, helt grei mat som vi ventet noe lenge på. Masse betjening som løp mye. Alt i alt svarte det vel til forventningene selv om vi ventet litt for lenge på maten.

Takk, Hans-Kjetil-Andreass
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Veldig God biff, litt ymse med chips innimellom. Men fantastisk Service av utenlandsk mann i 50 årene. Kunne vært hvitløksbrød som vente mat istedenfor løkringer på biffen. Men anbefales

Dato for besøk: november 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Veldig god biff. MEN flere fikk kalde fløtepoteter, og at tilbehøret var kald inni. Maisen kunne godt vært smørdampet og ikke kald. Sjokolade/karamell fondanten var knall god- helt perfekt!!!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 121maritah
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Menyen er helt Ok men da servitør som for øvrig ikke snakket norsk og bare helt elendig engelsk, samlet inn bestillingene var de tom for det meste på menyen!
Og ingen vilje til å dele en biff på 200 gram når man ønsket 150 gram.
Faktisk helt elendig service.
Og tomt lokale.
Straks stengetid!?