“Oktobernatt”
Anmeldelse av Paviljongen

Paviljongen
Vurdert som nr. 49 av 68 Restauranter i Bodø
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Ikke ofte jeg er der fordi jeg syns stedet er sjuskete. Skitne bord, vonde stoler, grusom trapp ned til toalettet. Maten er middelmådig. Pluss for røykeplass på utsiden. Og livemusikk av og til.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, elmajo69

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Hangover burger, pasta carbonara og spekeskinke salat med blåmugg. Maten var veldig god. Ok priser. Satt ute å spiste siden vi hadde hund med. Mye glass skår på bakken, måtte plukke opp dette.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, FrkMarie89
Anmeldt 20. juli 2017

best egnet til å sitte og prate med et glass øl eller vin.Fin plassering midt i byen med utsikt over havna

Dato for besøk: april 2017
Takk, Anne T
Anmeldt 18. mai 2017

Mat og drikke på denne plassen er ikke mer en ok! Virker som de fleste retter er halv og helfabrikata. Fiskesuppen og Fish And Chips er nok våre favoritter. Det går helt flott å ta en matbit og et glass øl der. Det som hele tiden har særpreget Paviljongen er den merkelige blandingen av personale på jobb og personale som ikke er på jobb. Personalet som har fri henger rundt disken og okkuperer ofte nærmeste bordet til disken. Her snakker og ler de høylytt med de som er på jibb, er ofte innefor disken og henter esg kaffe og drikke etc. På 17 mai opplevde vi en topping av dette. En person som tydelig vær personale som ikke var på jobb, var lett beruset og gjorde seg veldig bemerket med ytringer til de som var på jobb samt hentet seg masse kaker og innimellom ryddet litt på bordene. Og så satte personen seg ute blant venner en stund før personen støyende kom inn igjen. Dette er ikke nytt. Vi har ved alle besøk opplevd noe av det samme. Litt plagsomt da vi lett lurer på hva slags styring restauranten egentlig har.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Gammelhansen
Anmeldt 22. april 2017 via mobile enheter

Paviljongens fiskesuppe er veldig god. Denne gangen var den kanskje litt vell tykk. Blir den tykkere kalles det gryterett. Men smaken er det ikke noe galt med. Du blir skikkelig mett.

Dato for besøk: april 2017
Takk, steinolavr

Reisende som så på Paviljongen, så også på

Har du vært i Paviljongen? Del dine erfaringer!