“Bodøs beste restaurant ”
Anmeldelse av Restaurant Nyt - STENGT

Restaurant Nyt
Beskrivelse: Restaurant Nyt er prosjektet der vi søker inspirasjon i det nordnorske landskap for å finne ingredienser som kan berøre eksisterende kulinariske tradisjoner. Vårt mål er å skape en måte å tilberede mat på som gir våre gjester en opplevelse av helhetlig nytelse – og litt forundring.
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi var et par som hadde bestilt og fikk et bra bord på en fredags kveld. Restauranten var full, og betjeningen/kjøkken var travel. Alt gikk på skinner, men betjeningen hadde litt lite tid til oppfølging.
Vi tok en fire retters meny som hadde høy kvalitet med en kombinasjon av kveite som forrett, breiflabb, lam og en sjokaladebasert dessert. Et par - tre artige appetizers og venterett «på huset». Vinpakken fungerte hvor vi likte særlig godt en riesling til forretten. Deretter hvor og rød, før Tokaji til dessert.
En svært vellykket opplevelse, prismessig relativt høyt - men value for money

Takk, 184eirikf

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Valgte Nyt for en hyggelig familiemiddag. Flott sted, bra separasjon mellom bordene. Lite støy som gjør at man kan samtale under middagen uten å anstrenge seg for å få med seg dialogen. Ypperlig personlig service med gode anbefalinger av viner. Fantastisk mat og med tillegg av små hvileretter. Stedet anbefales virkelig.

Takk, 684erlendk
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Absolutt verdt turen innom om man vil ha en matopplevelse utenom det vanlige. Kunnskapsrik stab, delikate retter hvor alle sanser blir godt ivaretatt.

Takk, Boss8853
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Så glad for at vi brukte TripAdvisor og fant denne fantastiske restauranten. Koselige omgivelser, trivelig og serviceorientert personale og nydelig mat. Rett på rett fikk vi servert med forskjellige lokale råvarer med konsentrerte smaker inkludert vinpakke. Akkurat passe mengde mat og vi hadde ikke de samme rettene men det var ikke noe problem.

Takk, Gievddo
Anmeldt 25. august 2018

Tok en tur til NYT etter å ha lest anbefalingene her, og restauranten leverte over forventninger. Det er ingen tvil at de vet hva de driver med, og at de gjør det med høy kunnskap og lidenskap for mat.

Dato for besøk: august 2018
Takk, galoibergen