“Koselig sted! Frister til gjentakelse.”

Babel Barista & Hjemmebakst
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Bodø
Anmeldt 19. november 2018

Kjempegode kanelsnurrer, deilig latte og god kakao. En regnværsdag i Bodø var det lett å tilbringe en ettermiddag her. Fin stemning og ekte telys!

3  Takk, Getaway00643068104

Anmeldt 30. oktober 2018

Trivelig lokale, dog litt trangt. Jeg bestilte kanelsnurr og cortado. Begge var gode, men kanelsnurren var i overkant søt. Prisene var helt vanlige. Alt i alt, et fornøyelig opphold.

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, matnissen
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

God mat til en rimelig penge. Vi bestilte omelett og kunne velge ingredienser. Ferskpresset appelsinjuice og et godt utvalg kaffe. Hyggelig lokale. Hyggelig betjening som dessverre ikke snakket norsk. Derav 4 av 5 på score.

2  Takk, Elion
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, god service og atmosfære. Veldig fin beliggenhet og koselig lokale. Variert og godt utvalg av kaker, kaffe og te.

2  Takk, Svanhild K
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

God kaffe, men den måtte vi tålmodig vente på. Det så ut som at personalet var stresset, da de rotet med bestillingen. Atmosfæren i lokalet er bra.

Kanelbollen deres skuffet. Den så god ut men den smakte deig med kanel.

Blingsen kan dog varmt anbefales! Masse digg på ei skive.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, HoppyBond

Reisende som så på Babel Barista & Hjemmebakst, så også på

Har du vært i Babel Barista & Hjemmebakst? Del dine erfaringer!