“Supert!”

Babel Barista & Hjemmebakst
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Bodø
Anmeldt 18. juli 2020

Ferskbakte kaker og kanellsnurrer, fantastisk god kaffe, god varmmat, hyggelig personal og stemning. Anbefales!

Takk, M9591ULannas

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig plass, men jeg fikk ikke lov til å bestille frokost der, da de mente de hadde det for travelt...

Takk, martebra
Anmeldt 24. april 2020

Den rosa kaken og cookiesene anbefales ikke. Kaken var sur og ikke positivt sur og smakløs og cookiesene var harde

Dato for besøk: april 2020
Takk, Anonymheihei
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Veldig imøtekommende og hyggelige ansatte. Smilende og hjelpsom, og lager utmerket god kaffe! Kanelsnurrene er også meget gode. Ekstra pluss for den snille mannen bak kassa som snakket, viste og lekte med datteren min da hun ble litt urolig midt i kaffedrikkingen! Ryddig og rent.

Dato for besøk: juli 2019
5  Takk, katarinak255
Anmeldt 7. juli 2019

Kaffee med flott utvalg av mat og drikke. Flott beliggenhet, her føler du pulsen av Bodø. Det er møteplassen for alle og enhver.

Dato for besøk: juli 2019
4  Takk, Berrit A

Reisende som så på Babel Barista & Hjemmebakst, så også på

Har du vært i Babel Barista & Hjemmebakst? Del dine erfaringer!