Ulike måter å oppleve Stella Polaris på
Saltstraumen av RIB
39 anmeldelser
Anmeldt 20. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Fikk tilreisende besøk og var veldig stolt av å kunne vise fram nærområdet på denne måten. Interessant guiding.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, nordahlastrid
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk! Vi er enige, en RIB-safari til Saltstraumen er den beste måten å vise frem Bodø på. Og mange "innfødte" lærer også noe nytt om seg selv på denne turen ;) Takk for besøket!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Fantastisk guidet tur med lundefugl, havørn og magiske Saltstraumen.
Tusen takk til stødig sjåfør og guide Johnny Skarstein !

Takk, slewenlund

Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi er så heldige som har så fine gjester og guider som sammen skaper gode opplevelser. Artig at dere fikk sett lundefugl, det er ikke hver dag!

Anmeldt 19. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Flott tur til fantastiske Saltstraumen, med flink og hyggelig guide. Fart og spenning i passelig mengde, vi fikk også sett unike fjellformasjoner, ørn, mm. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Venche E

Tusen takk for herlig tilbakemelding! Godt å høre at det var både fart, spenning, natur og dyreliv. Akkurat sånn det skal være :) Takk for besøket!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

For en tur. Vel to timers tur med superengasjert ribfører. Innom havørnpar med unger like ut i fjorden, ( inkl mating!),
Geologiseanse, innom oppdrettsanlegg med kort innføring i hva som skjer, ytterligere havørner på veien videre og til sist selve Saltstraumen. Der ble det utført en liten redningsoperasjon av en « innfødt « som hadde fått utstyret sitt i propellen og forgjeves prøvde å ro i land.

Dette anbefales til alle - en kjempeopplevelse for 2 søringer

Takk, Tsr1507
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Heisann, det ser ut som at dere har vært på tur med våre kollegaer i Explore Salten! Godt å høre at dere hadde en flott opplevelse, krydret med litt ekstra action i Saltstraumen! En RIB-safari til Saltstraumen er det artigste du kan gjøre i Bodø :)

Anmeldt 16. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Flott mix av info om geologi og natur i tillegg til selve Saltstraumen. Vi fikk se havørn på to steder, og det virker som om de vet hvor de finner dem.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Explorer253470
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei, tusen takk for en hyggelig tilbakemelding fra dere! Artig å høre at dere likte å høre på oss også, ikke bare se på den flotte naturen vår. Vi har et godt "ørneblikk" og finner som regel ei ørn eller ti på turen ;)