Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Stella Polaris på
Arctic Coastal Walk
3 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Overraskende bra tur med hyggelig og kunnskapsrik guide som fortalte interresante fakta om alt fra fisk til geologi i Bodø. Fikk både opplevd Saltstraumen på nært hold, og observerte flere ørner!

Takk, ivardm
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei, så artig å høre at du ble positivt overrasket! Mange blir nok overrasket over at turen inneholder så mye mer enn Saltstraumen. Tusen takk for en fin tilbakemelding!

Anmeldt 30. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Fokus på trygghet. Følte oss ivaretatt.
Stor opplevelse.
Godt balansert med fart og spenning.
Anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lars B

Hei Lars, tusen takk for en flott tilbakemelding! Du har oppsummert det godt, det er akkurat sånn en tur med oss skal være :) Bra å høre at turen er godt balansert, og vi er selvfølgelig veldig glade for at du anbefaler oss :) Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Flott tur med en veldig flink båtfører (Jonny) som guidet oss og ga oss mange flotte historier underveis. Anbefales

Takk, Hans-Kjetil-Andreass

Tusen takk, og så hyggelig at du anbefaler en tur med oss! Velkommen tilbake på tur, snart begynner nordlys-sesongen ;)

Anmeldt 26. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Super båttur! Fikk mye historie og geologi på kjøpet. Fantastisk flott opplevelse med god forklaring på Saltstraumen !

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, sigbjornlisland

Hei Sigbjørn, takk for flott tilbakemelding! Vi liker å gi våre gjester noe "attåt", så bra at dere likte det! Velkommen tilbake på tur med oss :)

Anmeldt 20. juli 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Fikk tilreisende besøk og var veldig stolt av å kunne vise fram nærområdet på denne måten. Interessant guiding.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, nordahlastrid
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk! Vi er enige, en RIB-safari til Saltstraumen er den beste måten å vise frem Bodø på. Og mange "innfødte" lærer også noe nytt om seg selv på denne turen ;) Takk for besøket!