Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Stella Polaris på
Arctic Coastal Walk
3 anmeldelser
Anmeldt 10. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Vakre omgivelser og bra guiding underveis! Synd det var nærmest vindstille dagen vi var med, hadde håpet på litt mer action på bølgene - men bølgene uteble. Flott tur - tar den gjerne igjen!

Dato for opplevelse: juli 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, moleihn
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Heisann, tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi er jo veldig glade hver gang det er vindstille i Bodø ;) Kom tilbake en dag med ruskevær, så skal dere få litt mer action!

Anmeldt 9. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Kan på det sterkeste anbefale denne turen. Vi lærte en god del om Bodø, saltstraumen, geologi og mye mer.

Dato for opplevelse: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Tone471
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Tusen takk Tone! Så bra at dere kom tilbake med ny kunnskap, det er sånn det skal være :) Velkommen tilbake på tur med oss!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Super tur til Saltstraumen i knallvær! Kunnskapsrik skipper/guide som informerte underveis om historie, geografi, dyreliv og selvsagt Saltstraumen. Anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, 894eirins

Tusen takk for flott tilbakemelding! Alltid gøy med skryt og godord :) Velkommen tilbake på tur med oss, snart begynner nordlys-sesongen, kanskje det kan friste?

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Heldige med vær og vind. Litt bølger gjorde turen ut til Saltstraumen ekstra gøy! Flink guide som forklarte godt og gjorde turen minnerik. Var heldige med turen der vi fikk se 3 x havørn, føere niser og flott natur. Strømmen var også nær sitt beste!

Takk, 515lenah
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk for en fin tilbakemelding! Artig at dere fikk se niser også, det er ikke hver dag vi ser dem. Saltstraumen er alltid flott, men ekstra bra når den går for fullt ja! Takk for besøket :)

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Overraskende bra tur med hyggelig og kunnskapsrik guide som fortalte interresante fakta om alt fra fisk til geologi i Bodø. Fikk både opplevd Saltstraumen på nært hold, og observerte flere ørner!

Takk, ivardm
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei, så artig å høre at du ble positivt overrasket! Mange blir nok overrasket over at turen inneholder så mye mer enn Saltstraumen. Tusen takk for en fin tilbakemelding!