Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Stella Polaris på
Arctic Coastal Walk
3 anmeldelser
Anmeldt 23. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Vi bestilte en rib tur til Saltstraumen 23.08.2020. Turen ble kansellert på grunn av været. Men denne beskjeden fikk vi ikke. Turen skulle gå 13.30, så vi ventet i Bodø til avtalt møtetid (13.15). Og 13.25 ringte vi til tur operatøren og fikk da vite at turen ble kansellert. Veldig skuffende at vi ikke ble kontaktet med en gang turen ble kansellert ( både telefonnummer og e-post adresse ble oppgitt ved bestilling). Det kostet oss tid og penger. Vi forstår at én ikke kan gjøre noe med været men veldig skuffende at det ikke er bedre rutiner når turer blir kansellert.

Takk, Wanderava
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei, så leit å høre at dere hadde en dårlig opplevelse! Vi ringer alltid våre gjester når det er endringer eller kansellering, men det er dessverre ikke alle vi får tak i. Vi håper dere hadde et fint opphold i Bodø likevel, og at vi får muligheten til å rette opp det dårlige inntrykket neste gang dere kommer!

Anmeldt 12. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Vanvittig gøy og lærerikt. Flink båtfører, med spennende opplysninger. Trygg sjåfør og absolutt noe man bar gjøre når man er i Bodø.

Takk, tonjers1994
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi er helt enige, en RIB-safari til Saltstraumen er et "must" i Bodø. Godt å høre at du synes det var en lærerik tur, og at du følte deg trygg! Velkommen tilbake på tur med Stella Polaris!

Anmeldt 10. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Vakre omgivelser og bra guiding underveis! Synd det var nærmest vindstille dagen vi var med, hadde håpet på litt mer action på bølgene - men bølgene uteble. Flott tur - tar den gjerne igjen!

Dato for opplevelse: juli 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, moleihn
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Heisann, tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi er jo veldig glade hver gang det er vindstille i Bodø ;) Kom tilbake en dag med ruskevær, så skal dere få litt mer action!

Anmeldt 9. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Kan på det sterkeste anbefale denne turen. Vi lærte en god del om Bodø, saltstraumen, geologi og mye mer.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Tone471
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Tusen takk Tone! Så bra at dere kom tilbake med ny kunnskap, det er sånn det skal være :) Velkommen tilbake på tur med oss!

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Super tur til Saltstraumen i knallvær! Kunnskapsrik skipper/guide som informerte underveis om historie, geografi, dyreliv og selvsagt Saltstraumen. Anbefales på det varmeste!

Takk, 894eirins

Tusen takk for flott tilbakemelding! Alltid gøy med skryt og godord :) Velkommen tilbake på tur med oss, snart begynner nordlys-sesongen, kanskje det kan friste?