Arctic Coastal Walk

Arctic Coastal Walk
4 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

En fantastisk opplevelse! Var utrolig heldig med været i tillegg til at både mannskap og innhold var av ypperste klasse. Tror derfor at opplevelsen hadde vært topp om ikke været helt hadde vært på topp også. God sikkerhet, passer for alle. Får alt man trenger av varmt utstyr.

Takk, annekjerstih2015
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Tusen takk for en flott tilbakemelding! Du har nok helt rett i at turen er like fin i gråvær også, det er alltid godt å kjenne på litt vær ;) Velkommen tilbake på tur!

Anmeldt 3. juli 2021
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Det var en kjempeartig å få været med på en så fantastisk opplevelse, og ekstra flott ble turen med tanke på det nydelige været. RIB-fører Lene gjorde turen trygg og lærerik med input av fakta om Saltstraumen og området rundt. Ei kjempeflink dame.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, sivveronicam

Heisann, tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Og ekstra hyggelig at Lene får skryt, hun er ei dyktig dame. Sol og varmt vær er alltid en bonus her i Bodø, dere har vært heldige :) Velkommen tilbake på tur med oss!

Anmeldt 18. juni 2021
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Fantastisk opplevelse! Guiding, ørn, hegre, malstrøm, høye bølger, regn, sol, vind og regnbue. Perfekt tur! Anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, jannickef2021
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2021

Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Veldig artig å høre at dere er fornøyde :) Velkommen tilbake på tur!

Anmeldt 7. september 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Dette var en kjempe fin tur til saltstraumen og skjærgården ved Bodø med dyreliv. veldig kunskapsrik guide/ båtfører. Man kan føle seg trygg med dette selskapet, og turen tok det som var opplyst på nett.

Dato for opplevelse: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, 709perf
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Heisann, tusen takk for en fin tilbakemelding! Alle våre guider er lokale, og har gode kunnskaper om å ferdes på havet og det vi ser rundt oss. Godt å høre at dere likte turen :)

Anmeldt 23. august 2020
Anmeldelse av: Saltstraumen av RIB

Vi bestilte en rib tur til Saltstraumen 23.08.2020. Turen ble kansellert på grunn av været. Men denne beskjeden fikk vi ikke. Turen skulle gå 13.30, så vi ventet i Bodø til avtalt møtetid (13.15). Og 13.25 ringte vi til tur operatøren og fikk da vite at turen ble kansellert. Veldig skuffende at vi ikke ble kontaktet med en gang turen ble kansellert ( både telefonnummer og e-post adresse ble oppgitt ved bestilling). Det kostet oss tid og penger. Vi forstår at én ikke kan gjøre noe med været men veldig skuffende at det ikke er bedre rutiner når turer blir kansellert.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Wanderava
stellapolarisbodo, Guest Relations Manager på Stella Polaris, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2020

Hei, så leit å høre at dere hadde en dårlig opplevelse! Vi ringer alltid våre gjester når det er endringer eller kansellering, men det er dessverre ikke alle vi får tak i. Vi håper dere hadde et fint opphold i Bodø likevel, og at vi får muligheten til å rette opp det dårlige inntrykket neste gang dere kommer!