Fing sentet

Fint senter som en del av gågata. Mange fine butikker og spisesteder. Muligheter for å holde god... les mer

Anmeldt 3 uker siden
karenmarieh
Grimstad, Norge
Hyggelig kjøpesenter

Anmeldt 24. august 2019
Thumper1974
Ulefoss, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Saltstraumen av RIB
39 anmeldelser
Anmeldt 24. august 2019

Flott "gågate" i sentrum med et godt utvalg av butikker og spisesteder. Her bør en finne det en trenger. Da de ikke hadde min størrelse i butikken henviste de meg til konkurrent en annen plass i bygget. De viste til og med vei.

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, Thumper1974
Anmeldt 6. oktober 2018

lefse med varm brunost og rømme. Hadde aldri smakt det. var veldig godt men mektig. hadde overnattet hos venner i Bodø fra onsdags kveld til torsdag. skulle dra videre til Lofoten med hurtigruten kokken 3.Vi satt på bakeriet på glasshuset

Dato for opplevelse: oktober 2018
2  Takk, tvilling56
Anmeldt 14. september 2017

Glasshuset er en glassoverbygget del i Storgata. Dette gjør at en ikke får følelsen av å være i et kjøpesenter. Det er enkelt å komme dit med garasje i kjeller, bussholdeplass like ved og god sykkelparkering på torget utenfor.

Når det er fint vær er det koselig å sitte på torget rett utenfor eller gå ned mot sjøen og havna.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 526jabo
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Vi ankom Bodø med hurtigruten og bodde på Grand Hotel. Siden været var dårlig var det greit å handle innendørs og ikke mange meter å gå til Glasshuset. Her finnes stort sett det meste av butikker. Koselig å slappe av med en kopp kaffi eller ta seg en matbit. Jeg er egentlig ikke så glad i kjøpesentere, synes det beste er å rusle rundt i gatene og se hva som dukker opp, men noen ganger kan det være greit med tak over hodet.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 347kjellg
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

I Bodø er dette bygget nærmest en livsnødvendighet. Til tross for en skjeldent vindstille dag i dag er det godt å komme inn. På de dager som ofte kjennetegner Bodø, de med fare for "steinsprang og skodde" kommer Glasshuset til sin rett. Her finner du nesten alt, mangler en litt alright matbutikk, så hadde alt vært på G.

Dato for opplevelse: oktober 2016
1  Takk, Bjarne B