“Gjennomsnittlig Kina-restaurant”
Anmeldelse av China Garden

China Garden
Vurdert som nr. 41 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei kinesisk restaurant. Ikke noe å løfte voldsomt frem, og heller ikke noe å kommentere negativt. Du blir mett, og det smaker helt greit.

1  Takk, evlenol

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Det meste var fullt i Bodø denne juli kvelden. Fant da dette trivelige stedet et par minutters gange fra sentrum.
Meget hyggelig og hjelpsom kelner.
Vi fikk maten raskt og den smakte nydelig.
Prisene var ok.

2  Takk, VibekeX
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God mat som vart raskt levert. Trivelege lokale og blid kelner. Vi var der med familien og delte ein rett med fire rettar. Veldig godt!

Takk, astridapalsetv
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Bestilte And og Chop suey. På spørsmål fra kelner om maten var god, svarte vi som sant var at maten var veldig smakløs. Servitøren kom ikke med noen beklagelse, men mente mere saus på maten (?) osv. hadde gjort maten bedre? Sausen smakte ingen ting! Anda hadde også en litt «rar» smak og lignet overhode ikke på samme rett smakt på andre kinarestauranter. Vi fikk ingen kompensasjon for dårlig opplevelse, og tipsen ble deretter. Det hører også med til historien at vi på natta ble dårlige i magen med diaré og hodepine.
Ingen god opplevelse med andre ord....

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, hjertegal
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Her bestiller jeg ofte catering på telefon. Maten er som regel ferdig på 10 min. Har alltid vært fornøyd med China garden i Bodø

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 881geirp

Reisende som så på China Garden, så også på

Har du vært i China Garden? Del dine erfaringer!