“Lille juleaften”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening.
Maten smakte veldig godt. Særlig pastaen. Den får en sekser. Vil anbefale et besøk hit.

1  Takk, Björn S

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg droppet innom for lunsj og spiste asiatisk rett. Maten hadde en bismak fra hardt stekt kjøtt, svismak. Virker for øvrig som en populær plass.
Stor meny og relativt greie priser.

1  Takk, Rune1973
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Drikke chai tror ikke at det er samme smak som på starckbuck chai. Og pris for te grov høy pris for 45 kr

Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Ikke noe ekstraordinært hverken med mat, service eller lokaler! Enkel mat, veldig mange andre spisesteder i Bodø som fortjener mer oppmerksomhet!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, ReiseALM
Anmeldt 9. august 2018 via mobile enheter

Syns ved første øyekast at stedet virket som en koselig plass, men ved nærmere ettersyn ser man at alt er nedslitt. Både stoler og bord trenger en oppfrisking. Bestilte en mozarellatoast, og til 135 kr hadde jeg forventet mer enn tørt, svidd brød med kald mozarella og tomat inni. Salaten ved siden av turte jeg nesten ikke smake på, og hele retten lå i en dam av pesto, som smakte rart.

Da jeg skulle ta buss ved sentrumsterminalen som ligger i tilknytning til denne kaféen så bestemte jeg meg for å kjøpe et kakestykke etter maten. 75 kr for et lite stykke kake er ran. Ikke var den noe særlig god den heller.

Betjeningen var for så vidt hyggelig, men i løpet av mine 3 timer der ble ingen bord ved siden av meg ryddet, og ingen kom for å ta mine tallerkner, eller spørre om ting var greit.

Anbefales ikke...

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, idal929

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!