“God mat og sjøutsikt”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 1 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Vi fant denne koselige plassen en dag det var svært vindfullt og kaldt. Nede ved kaien kunne vi sitte og se på båtlivet og nyte god mat. Fiskesuppen anbefales!
Med veldig trivelig betjening og lite ventetid på maten blir det toppkarakter!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 359gunnarl

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig betjening.
Maten smakte veldig godt. Særlig pastaen. Den får en sekser. Vil anbefale et besøk hit.

1  Takk, Björn S
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg droppet innom for lunsj og spiste asiatisk rett. Maten hadde en bismak fra hardt stekt kjøtt, svismak. Virker for øvrig som en populær plass.
Stor meny og relativt greie priser.

1  Takk, Rune1973
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Drikke chai tror ikke at det er samme smak som på starckbuck chai. Og pris for te grov høy pris for 45 kr

Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Ikke noe ekstraordinært hverken med mat, service eller lokaler! Enkel mat, veldig mange andre spisesteder i Bodø som fortjener mer oppmerksomhet!

Dato for besøk: august 2018
Takk, ReiseALM

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!