“Gjestfritt og koselig ute og inne”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 1 av 75 Restauranter i Bodø
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Ble anbefalt kyllingsalat. Gjestfritt og koselig. God atmosfære, ute og inne. Best for meg i Bodø. Fulltreff.

Takk, Petter E

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Salsagratinert laks og torsk, sammen med focaccia brød - MÅ opplevesNydelig mat sammen med god service, kan anbefales.

Takk, tonej644
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Min mann nevner stadig den beste fiskesuppen han noengang har smakt, som han fikk servert av en "tyrker i Bodø" i 2011. Min mann er utdannet kokk, og får sjelden slike matopplevelser som denne når vi spiser ute. Jammen var det denne, samme "tyrkeren" vi møtte da vi bestilte mat i Bodø 9 år etterpå. Kyllingsnadder og salsagratinert laks og torsk smakte så godt at vi måtte kjempe mot lysten til å slikke tallerkenen. En deilig hvitvin og en fantastisk dessert, eplekake med is, avrundet det hele som et perfekt måltid. Jeg anbefaler restauranten på det varmeste, og jeg er ikke i tvil om at jeg vil spise her neste gang jeg er i Bodø også, sånn ca. hvert niende år.. ❤️ Tusen takk for en nydelig smaksopplevelse, igjen!

3  Takk, Gro-Signy H
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

World class bacalao. Er innom her hver gang jeg er i Bodø. Topp service og nydelig mat. Intet mindre enn helt supert.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Anders H
Anmeldt 15. januar 2020 via mobile enheter

Ikke noe fristene. Selv kaffe kanna var tom. Ikke noe fristende. Ikke greit og høre sjefen sur og glefse til leverandør av varer og ei stakkars eldre dame. Ikke dit flere ganger

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, vigdis64

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!