“alltid veldig koselig på En Kopp!!”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 1 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

alltid veldig koselig på En Kopp Vi føler oss hjemme fra første øyeblikk! Gjestfrihet, fine priser, god mat! og uteservering nå på sommeren! Anbefales

2  Takk, 618urszulaf

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Det var god mat og ypperlig service. Egenlagd urtedressing var suveren. Veldig god hjemmelagd lasagne.

Takk, dagottoe
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Ble anbefalt kyllingsalat. Gjestfritt og koselig. God atmosfære, ute og inne. Best for meg i Bodø. Fulltreff.

Takk, Petter E
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Salsagratinert laks og torsk, sammen med focaccia brød - MÅ opplevesNydelig mat sammen med god service, kan anbefales.

Takk, tonej644
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Min mann nevner stadig den beste fiskesuppen han noengang har smakt, som han fikk servert av en "tyrker i Bodø" i 2011. Min mann er utdannet kokk, og får sjelden slike matopplevelser som denne når vi spiser ute. Jammen var det denne, samme "tyrkeren" vi møtte da vi bestilte mat i Bodø 9 år etterpå. Kyllingsnadder og salsagratinert laks og torsk smakte så godt at vi måtte kjempe mot lysten til å slikke tallerkenen. En deilig hvitvin og en fantastisk dessert, eplekake med is, avrundet det hele som et perfekt måltid. Jeg anbefaler restauranten på det varmeste, og jeg er ikke i tvil om at jeg vil spise her neste gang jeg er i Bodø også, sånn ca. hvert niende år.. ❤️ Tusen takk for en nydelig smaksopplevelse, igjen!

3  Takk, Gro-Signy H

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!