“Hyggelig opplevelse ”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 1 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Kona bestilte kreolsk pasta med kylling og selv hadde jeg salsagratinert laks og torsk med hjemmelaget foccacia.

Maten smakte veldig godt og betjeningen var veldig hyggelig. Stedet kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Kjetil K

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god Lasagne, samt spesialiteten torsk og laks som smakte kjempegodt. Bra. Hadde det vært duk på bordet, hadde "En Kopp" tronet øverst.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Heidi B
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Maten var nydelig, bevertningen var enda bedre. Selv om det kanskje ikke ser ut som mye fra utsiden, skinnet bedrar. Helt fortreffelig! Drar dit igjen ved neste Bodø besøk.

2  Takk, jbtonne
Anmeldt 23. juli 2020

Spiste kreolsk pasta, en med kylling og en med reker. Begge smakte utrolig bra! Hyggelig folk også. Vi kommer tilbake!

1  Takk, Henskj93
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en middag på stedet. Enkelt, og greit. Ingen gourmet sted, men enkel og OK mat. Lite utvalg av drikke- men tilstrekkelig for det som serveres.
Ligger fint til ved hurtigbåtkaia.

Takk, Tsr1507

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!