“Grei kvalitet men for høyt prisnivå for enkel mat laget av billige råvarer.”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei restaurant for varm lunsj, men begrenset utvalg i ulike lunsjretter. Meget høyt prisnivå som ikke samsvarer med matopplevelsen som var av den enklere typen. Best på barnemeny der tacotallerken ble godt mottatt av barna.

3  Takk, NorKe

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en litt traust burger med lite inspirerende tilbehør, men BBQ-sausen var god. Ingenting direkte feil med maten eller betjeningen, men opplevelsen kunne ha vært bedre.

Takk, Enno S
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Ble "lurt" hit av TripAdvisor, som rangerte denne på topp, men likte ikke fast food preget på menyen, maten og inventaret. Dyrt var det også. Langt ifra den koselige kafeen vi hadde ventet oss, også ut fra navnet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 93heges
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Var ute etter lunsj i Bodø og dro innom dette stedet. Maten var helt grei. Det som trakk besøket opp var han søte mannen som jobba der. Veldig bra service og han kom med mange bra reisetips til oss østlendinger.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, esilduur
Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Old school kafé. God opplevelse, men kanskje litt ufortjent høy plassering på tripadvisor. Hadde bare en Chai latte så kan ikke kommentere maten.

Dato for besøk: mars 2021
2  Takk, GlobeTrotting709808

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!