“Dritbra humør! ”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var sent til å finne et sted å spise. Vi ringte og spurte om de hadde matservering enda og kokken jobbet ekstra for at vi skulle få oss noe å spise! Fantastisk Maten var i tillegg helt nydelig! Vi fikk masse god info om ølen til maten, og tett oppfølging fra servitør. Og humøret til folkene som jobber her... Det finnes ikke triveligere folk! Dra hit

Takk, Vivian Johanne K

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei restaurant for varm lunsj, men begrenset utvalg i ulike lunsjretter. Meget høyt prisnivå som ikke samsvarer med matopplevelsen som var av den enklere typen. Best på barnemeny der tacotallerken ble godt mottatt av barna.

3  Takk, NorKe
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en litt traust burger med lite inspirerende tilbehør, men BBQ-sausen var god. Ingenting direkte feil med maten eller betjeningen, men opplevelsen kunne ha vært bedre.

Takk, Enno S
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Ble "lurt" hit av TripAdvisor, som rangerte denne på topp, men likte ikke fast food preget på menyen, maten og inventaret. Dyrt var det også. Langt ifra den koselige kafeen vi hadde ventet oss, også ut fra navnet.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 93heges
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Var ute etter lunsj i Bodø og dro innom dette stedet. Maten var helt grei. Det som trakk besøket opp var han søte mannen som jobba der. Veldig bra service og han kom med mange bra reisetips til oss østlendinger.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, esilduur

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!