“Hyggelig betjening”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var seine for å finne oss en plass å spise på en lørdag, så da endte vi opp på denne restauranten, god atmosfære, men maten så veldig kjedelig ut.
Litt stiv pris forhold hvordan maten så ut..

Takk, kinemarier2021

1923 av 453 anmeldelser

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kjempehyggelig betjening og veldig god mat! Hvis du tenker på å besøke Egon i Bodø, glem det! Gå her og spis billigere og MYE bedre!

Takk, Navigator11153908447
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Maten var ikke noe å skryte av, det var ikke mulig å få et glass vann, man måtte kjøpe flaskevann. Like etterpå hører jeg en av de andre gjestene spørre om å få et glass vann, og sannelig (samme servitør) går da og henter et glass vann! Styr unna, vassen fries som smaker vond olje. Prisene sto ikke i forhold til kvaliteten i det hele tatt.

3  Takk, SigridPe
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi var sent til å finne et sted å spise. Vi ringte og spurte om de hadde matservering enda og kokken jobbet ekstra for at vi skulle få oss noe å spise! Fantastisk Maten var i tillegg helt nydelig! Vi fikk masse god info om ølen til maten, og tett oppfølging fra servitør. Og humøret til folkene som jobber her... Det finnes ikke triveligere folk! Dra hit

Takk, Vivian Johanne K
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei restaurant for varm lunsj, men begrenset utvalg i ulike lunsjretter. Meget høyt prisnivå som ikke samsvarer med matopplevelsen som var av den enklere typen. Best på barnemeny der tacotallerken ble godt mottatt av barna.

3  Takk, NorKe

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!