“En kopp ble til to øl og middag :-)”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted, med innslag av god humor fra personen i serveringen. Maten smakte ok og prismessig er det ordinære priser. Rask servering og blid servitør.

Takk, EivindN7

Anmeldt 24. juli 2021

Ble "lurt" hit av tripadvisor som hadde gitt denne café/restauranten god score. Ikke serviceinnstilt personale, maten ble levert i flere omganger (fikk ikke maten servert på likt, vi var to venninner) og maten var av billig kvalitet og ikke spesielt god på smak.
Stiv pris i forhold til kvalitet.
Nei takk, kommer ikke tilbake.

2  Takk, Lovegirl88
Anmeldt 23. juli 2021

Vi var seine for å finne oss en plass å spise på en lørdag, så da endte vi opp på denne restauranten, god atmosfære, men maten så veldig kjedelig ut.
Litt stiv pris forhold hvordan maten så ut..

Takk, kinemarier2021
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kjempehyggelig betjening og veldig god mat! Hvis du tenker på å besøke Egon i Bodø, glem det! Gå her og spis billigere og MYE bedre!

Takk, Navigator11153908447
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Maten var ikke noe å skryte av, det var ikke mulig å få et glass vann, man måtte kjøpe flaskevann. Like etterpå hører jeg en av de andre gjestene spørre om å få et glass vann, og sannelig (samme servitør) går da og henter et glass vann! Styr unna, vassen fries som smaker vond olje. Prisene sto ikke i forhold til kvaliteten i det hele tatt.

3  Takk, SigridPe

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!