“God middag”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 9. august 2021

Denne plassen kan anbefales. God middag, god service og meget hyggelig. Vi er i Bodø en gang i året og vi er helt enige om at denne plassen har blitt en ny tradisjon.

1  Takk, groj171

Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk middag, med god service. Veldig hyggelige folk. Dette er den nye tradisjonen for Bodø besøkene!

Takk, mariasantij
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone bestilte fiskesuppe med foccatia brød.Vi fikk en for liten porsjon med suppe og kun noen små biter fisk og 4 reker oppi.Foccatchia brødet minnet om vanlig toastbrød
Jeg forventer mere når jeg betaler 189 kr for en tallerken suppe

2  Takk, Excursion08252856870
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vårt første møte med bacalao - terningkast 6. Så smakfullt, toppet med focaccia brød
Kjempe trivelig servitør som passet meget godt inn i den lune og koselige atmosfæren.
Vi kommer gjerne tilbake ☺️

2  Takk, Marit H
Anmeldt 31. juli 2021

Kjempe god mat , Entrecôte var perfekt stekt med nydelig peppersaus, Desserten var kjempe god med hjemmelaget karamellsaus, service og drikke. Anbefales og vi kommer garantert tilbake.

1  Takk, audheleneh2021

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!