“Ingen nr.1 opplevelse - gå et annet sted for middag”

En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar
Vurdert som nr. 2 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Vi endte opp her da vi ankom Bodø sent en mandag og fant ut at det var lite som var åpent.
Når vi ankom ble vi godt tatt i mot, men etter vi hadde bestilt mat så ble bestillingen glemt, og maten kom aldri.
Når maten til slutt kom, etter at ansatt riktignok hadde vert borte å beklaget, fikk samboer feil mat.
Han hadde bestilt pasta med reker, fikk med kylling. Var da så sulten at sa det gikk fint. Smaken var helt grei.
Selv hadde jeg lasagnen, denne var nokså tørr og smakte ok minus. Toro er bedre, som samboer påpekte.

Pluss for at vi fikk gratis dessert (eplekake med is) som kompensasjon for at vi ble glemt. Men skulle gjerne bare mangle.

Totalt sett er det mulig denne plassen egner seg for lunsj, men som middag vil jeg anbefale å finne noe annet. Vil påstå at kjente konsepter som Egon og Peppes serverer bedre mat og service enn det vi erfarte.

6  Takk, BoardingPass418235

Anmeldt 9. august 2021

Denne plassen kan anbefales. God middag, god service og meget hyggelig. Vi er i Bodø en gang i året og vi er helt enige om at denne plassen har blitt en ny tradisjon.

1  Takk, groj171
Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk middag, med god service. Veldig hyggelige folk. Dette er den nye tradisjonen for Bodø besøkene!

Takk, mariasantij
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Jeg og min kone bestilte fiskesuppe med foccatia brød.Vi fikk en for liten porsjon med suppe og kun noen små biter fisk og 4 reker oppi.Foccatchia brødet minnet om vanlig toastbrød
Jeg forventer mere når jeg betaler 189 kr for en tallerken suppe

2  Takk, Excursion08252856870
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vårt første møte med bacalao - terningkast 6. Så smakfullt, toppet med focaccia brød
Kjempe trivelig servitør som passet meget godt inn i den lune og koselige atmosfæren.
Vi kommer gjerne tilbake ☺️

2  Takk, Marit H

Reisende som så på En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar, så også på

Har du vært i En Kopp .Restaurant.Cafe&Bar? Del dine erfaringer!